Zdobywanie i utrwalanie wiedzy związanej z porami roku (a też, co za tym idzie, z roślinami, zwierzętami, ubraniami…) uważam za istotne w terapii logopedycznej. Dziś zachęcam do obejrzenia i pobrania logopedycznych materiałów na wiosnę.
Gra do ćwiczenia aparatu artykulacyjnego:
https://drive.google.com/file/d/0B4Znt_PeD4EEdWxpYzJqY1Fqa0JYcVRnRjBnN0dhOHZCbEY0/view
Proponowana instrukcja gry:
https://drive.google.com/file/d/0B4Znt_PeD4EEZTdkSU4wWUpxRWJnVzJjdGQyMjd4cWdrVHhz/view
Zestaw ćwiczeń aparatu artykulacyjnego do wklejenia uczniom do zeszytu w formacie A5:
https://drive.google.com/file/d/0B4Znt_PeD4EELTQ3a05LSGtnT3R4Wk9VN1N0ZkRnMlo4T0pZ/view
Przygotowałam też krótką kartę pracy do utrwalenia wiadomości o wiosennej przyrodzie:
Jak pracować z tą kartą? Polecam wskazywać palcem każdy kolejny obrazek i zadawać pytania:
- Czy wiosną liście zmieniają kolor i spadają z drzew?
- Czy na wiosnę pojawiają się przebiśniegi?
- Czy wiosną pada śnieg?
- Czy wiosną często są słoneczne dni?
- Czy na wiosnę na drzewach pojawiają się zielone liście?
- Czy wiosną kwitną tulipany?
- Czy wiosną można lepić bałwany?
- Czy wiosną można zjeżdżać na sankach?
- Czy wiosną można zobaczyć motyla?
Karta pracy do pobrania:
https://drive.google.com/file/d/0B4Znt_PeD4EEbFdGVXlfTS1WVFJsd1BhUmJCdVhJSzJwQmpV/view
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz