Na ostatnie zajęcia przygotowałam m.in. „Zakazane Słowa”, czyli grę typu „Tabu”. Zadaniem każdego gracza jest wylosowanie karty i opisanie słowa zapisanego na niej wielkimi literami. Trzeba to zrobić tak, by nie wymówić ani słowa będącego hasłem, ani napisanych na karcie pozostałych 4 wyrazów. Często stosuję na zajęciach rywalizację między graczami, ale tu postawiłam na kooperatywę. Punkty były zbierane do wspólnej puli – po jednym punkcie za każde odgadnięte słowo przez któregokolwiek gracza. Za tydzień spróbujemy pobić wynik zdobyty w ubiegłym tygodniu.
Rebusy to też coś, co wielu moich podopiecznych lubi.
Rebusy z głoską „cz”-2, an interactive worksheet by miaumiau
liveworksheets.com
liveworksheets.com
A tu świeżuteńki materiał wykonany dzisiaj – Ilustracje na zapamiętywanie. Zainspirowana wiosennymi ilustracjami z Printoteki, które bardzo uatrakcyjniły zdalną logopedię, postanowiłam przygotować coś podobnego we własnym zakresie. Zadaniem podopiecznego będzie przyglądanie się ilustracji przez wybrany czas (np. 30 sekund), a następnie odpowiedzenie na pytania zawarte na kolejnej stronie. W sumie ilustracje są cztery. Pomoc testować będę jutro i chętnie się dowiem, czy u Was któryś z pokazanych materiałów się przydał!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz